Már elérhető az Adecco Csoport által készített social media tanulmány!

 

Ha álláskereső vagy HR tanácsadó vagy, esetleg ha csak érdekel a téma, ismerd meg a kutatás eredményeit.

 

Háttér

 

Napjaink digitális kora átalakítja a toborzási technikákat, egyúttal lehetővé teszi a vállalatoknak, hogy új csatornákon építse a márkáját, továbbá segíti a jelölteket, hogy gyorsabban és egyszerűbben kapcsolatba lépjenek jövőbeni munkaadóikkal. A toborzási folyamat ezáltal felgyorsult, dinamikusabb, mint valaha, mivel a közösségi média mind a kisvállalkozások, mind a multik számára a toborzás egy új csatornájává vált.

 

A tanulmány

 

Az Adecco Csoport célja a tanulmány elkészítésével, hogy megvizsgálja, milyen változást hozott a digitális toborzás megjelenése.  A kutatás 2014. március 18-tól és június 2-ig tartott, mely során 17.272 álláskereső és 1.501 toborzó válaszolta meg a kérdéseket 24 országból. A kutatás során megfigyeltük, hogy a jelöltek a közösségi média mely platformjain keresnek állást, milyen egyéb digitális eszközöket használnak, és hogyan alakítják online kommunikációjukat. Egyúttal fókuszba került, hogy a toborzók mely közösségi csatornákon keresnek potenciális jelölteket, milyen eszközöket használnak a megfelelő szakemberek felkutatásához illetve a közösségi média hogyan változtatta meg a toborzási-kiválasztási folyamatot.

 

Töltsd le most a kutatás eredményeit: